Van design tot realisatie
Advies op maat
100+ ontwerpideeën
Snel geleverd
Filteren
Ruimte
Stijl
Ontwerper
Prijs
tot

Kantoorinrichting Amsterdam

Alle ontwerpideeën zijn naar wens aan te passen

Kantoorinrichting Amsterdam: Amsterdam is een stad met standing, een stad waar dagelijks zaken gedaan worden op hoog niveau. Een stijlvolle kantoorinrichting is hier dan ook echt geen overbodige luxe. Ben jij op zoek naar een ervaren team voor jouw kantoorinrichting in Amsterdam? Dan ben je bij Offify aan het juiste adres!

Kantoorinrichting Amsterdam: Amsterdam is een stad met standing, een stad waar dagelijks zaken gedaan worden…

Lees verder

Kantoorinrichting Amsterdam: Amsterdam is een stad met standing, een stad waar dagelijks zaken gedaan worden op hoog niveau. Een stijlvolle kantoorinrichting is hier dan ook echt geen overbodige luxe. Ben jij op zoek naar een ervaren team voor jouw kantoorinrichting in Amsterdam? Dan ben je bij Offify aan het juiste adres!

Lees verder

Alles is naar wens aan te passen

vanaf 9.272,-
Connected people
Vergaderruimte
  • armstoelen
  • vergadertafel
  • verlichting
vanaf 1.471,-
Homework
Thuiswerkplek
  • ergonomische bureaustoel
  • zit/sta bureau
  • kurkwand
  • en meer…
Gratis en geheel vrijblijvend
Gratis advies en offerte
  • voor elk budget een oplossing
  • snel geleverd
Van design tot realisatie
Advies op maat
100+ ontwerpideeën
Snel geleverd
vanaf 12.219,-
To meet ’n eat
Lunch & Overleg
vanaf 1.642,-
New Work
Thuiswerkplek
  • bureautafel
  • ergonomische bureaustoel
  • hanglamp
vanaf 7.520,-
Smooth Cactus
Lunch & Overleg
vanaf 4.869,-
Art deceau
Samenwerkruimte
vanaf 3.430,-
Green Touch
Lunch & Werk
  • krukken
  • steel tafels
  • lampen
vanaf 9.946,-
Modular space
Samenwerkruimte
  • krukken
  • kolompoot tafels
  • roomdividers
  • pillow space
vanaf 13.750,-
Rechargebar
Lunch & Overleg
  • barkrukken
  • bar met achterwand
  • lampen
  • groene wand
vanaf 5.759,-
Sea soul
Lunch & Overleg
  • krukken
  • kolompoot tafels
  • bank
  • verlichtingsrekken
Gratis en geheel vrijblijvend
Gratis advies en offerte
  • voor elk budget een oplossing
  • snel geleverd
Van design tot realisatie
Advies op maat
100+ ontwerpideeën
Snel geleverd
vanaf 3.815,-
Sneaky Snake
Lunch & Overleg
  • krukken
  • wandschappen
  • lampen
vanaf 3.294,-
Authentic king
Werkkamer
  • zit-sta directiebureau
  • ergonomische bureaustoel
vanaf 7.005,-
Compressed
Vergaderruimte
vanaf 9.038,-
Oase 21
Loungeruimte
  • bankopstelling
  • bijzettafels
  • roomdividers
  • en meer…
vanaf 6.725,-
Circle of Life
Lunch & Overleg
  • krukken
  • tafel
  • design wand
  • lampen
vanaf 15.204,-
Lighting
Lunch & Overleg
vanaf 13.178,-
Golden Work
Samenwerkruimte
  • armstoelen
  • lounge stoelen
  • tafel koggenvormig
  • en meer…
vanaf 6750,00,-
Workclub
Lunch & Overleg
Gratis en geheel vrijblijvend
Gratis advies en offerte
  • voor elk budget een oplossing
  • snel geleverd
Van design tot realisatie
Advies op maat
100+ ontwerpideeën
Snel geleverd
vanaf 3.160,-
We Love Wood
Lunch & Overleg
  • stoelen
  • tafels
  • lampen
  • divider
vanaf 5.483,-
We inspire
Samenwerkruimte
  • krukken
  • vergadertafels
  • verlichtingsrekken
  • en meer…
vanaf 3.970,-
Mediterrano
Werkkamer
vanaf 7.966,-
Freshy Fresh
Lunch & Overleg
vanaf 18.260,-
Corbusier Concrete
Lunch & Overleg

Kantoorinrichting Amsterdam

Een mooie en praktische werkplek is een werkplek die ingericht is met het juiste meubilair. Ouderwets meubilair ziet er niet alleen eentonig uit, maar is ook schadelijk voor de gezondheid van het bedrijf en de werknemers. Wij, van Offify, zorgen ervoor dat jouw kantoormeubilair naadloos aansluit op de behoeften van jouw werkplekken:

Bureaustoelen

De bureaustoel is zonder twijfel het belangrijkste item in een kantoorinrichting. Een bureaustoel moet in de eerste plaats ergonomisch zijn zodat jouw medewerkers comfortabel kunnen werken. Wij bieden jou een ruime keuze aan verstelbare bureaustoelen in diverse groottes, kleuren en designs.

Bureaus

Op nummer twee in het rijtje van belangrijkheid staat het bureau zelf. Kies voor een flex werkplek als het de bedoeling is om met meerdere personen tegelijkertijd aan hetzelfde bureau te werken of ga voor een traditionele bureau die snel en gemakkelijk versteld kan worden.

Ander kantoormeubilair in regio Amsterdam

Naast het bureau en de bureaustoel is ook het vergader- en receptiemeubilair niet weg te denken uit jouw kantoorinrichtingen in regio Amsterdam. Met trendy en comfortabel meubilair in de receptie maak je meteen een goede indruk op al jouw klanten en/of bezoekers. Ergonomisch meubilair is dan weer de juiste keuze voor de vergaderruimte.

Kasten en ladeblokken

Opbergruimte is essentieel in alle kantoorinrichtingen. Kasten en ladeblokken zijn dus onmisbaar voor jouw werkplekken. Van klassieke kasten met standaard afmetingen in alledaagse kleuren, zoals grijs of wit tot on-trend ladeblokken in levendige, opvallende kleuren, wij hebben de gepaste opbergruimtes voor jouw werkplekken in en rondom Amsterdam.

Kantoorinrichting Amsterdam: accessoires

Heb je jouw kantoormeubelen gekozen? Mooi, dan is het nu tijd om na te denken over passende accessoires. Accessoires zijn niet alleen functioneel, maar geven ook een mooie afwerking aan jouw kantoorinrichtingen. Van stijlvolle naambordjes in diverse groottes en designs tot luxe prullenmanden en modieuze kapstokken, onze ontwerpers zorgen ervoor.

Aanvullende oplossingen

Om jouw kantoorinrichting helemaal compleet te maken, kan je bij ons ook terecht voor aanvullende oplossingen.

Kabelmanagement voor kantoorinrichting in Amsterdam

Vind je het maar niets om de hele dag door op die lelijke kabels van al jouw elektronica te moeten kijken of zou je de zichtbare leidingen graag wegwerken? Ons team is gespecialiseerd in kabelmanagement. Het wegwerken van jouw kabels (en leidingen) leidt tot een opgeruimde en veilige werkplek.

Zorgmeubilair

Heb jij een werknemer met een bepaalde spieraandoening? Dan biedt zorgmeubilair de juiste ondersteuning.

Ergonomische machines

Ook in Amsterdam is comfort op de werkvloer bevorderlijk voor de gezondheid en veiligheid van je medewerkers en dat resulteert in een hogere productiviteit. Optimaal comfort bereik je door te kiezen voor ergonomische machines, zoals fax- en kopieerapparaten, scanners, printers, etc. Deze machines voorkomen gezondheidsklachten en eventuele blessures en houden je werknemers fit. Want ergonomisch werken, is ontspannen werken.

kantoorinrichting-amsterdam

Kantoorinrichting Amsterdam: van design tot realisatie

Beschik jij over een kleine of grote kantoorruimte in regio Amsterdam en kan je best wel wat hulp gebruiken bij de flexibele inrichting ervan? Wij, van Offify, staan klaar voor jou. Wij helpen jou bij het maken van de juiste keuze voor jouw kantoormeubilair en -accessoires en ontfermen ons over een veilige en ordelijke afwerking van jouw kantoorinrichting in Amsterdam. Aarzel niet langer en vraag gratis een geheel vrijblijvende offerte aan!